Všeobecné obchodní podmínky

Objednávky zboží přijímáme následující formou

1.1 osobně, přímo v našem obchodě Grishko, Staňkova15,Brno 60200
1.2 prostřednictvím našeho internetového obchodu www.grishkobrno.cz. Při zvolení tohoto způsobu objednávky si stačí vybrat z našeho zboží nabízeném v katalogu a kliknout na tlačítko objednat a využít našeho on-line formuláře.

2. Platební podmínky a jednotlivé způsoby plateb

2.1 Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na platných cenách v okamžiku přijetí objednávky.

Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné, faxové nebo emailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky.

Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při ústní nebo telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Storno objednávky – objednávku je možné zrušit nejpozději do 2 dnů od data objednání.

Způsoby plateb:

  • platba v hotovosti při převzetí zboží v našem obchodě (příp. na poště – dobírka)
  • splatnost faktury je 7-14 dní od jejího vystavení, přičemž za každý kalendářní den prodlení se zákazníkovi dle faktury účtuje navíc 0,5 % z dlužné částky
  • Zboží přechází do vlastnictví zákazníka až po jeho úplném zaplacení
  • U objednávek ze zahraničí požadujeme platbu předem. Po poukázání částky na náš účet Vám objednané zboží zašleme na adresu uvedenou v objednávce
  • Veškeré bankovní výlohy zahraničních bank jsou hrazeny odběratelem.



3. Dodací podmínky a expedice zboží.

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti zboží (např. jestli zbožím v daném období disponujeme na skladě) a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, od 3 do 45 pracovních dnů, ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší.

V případě prodloužení dodací lhůty Vás budeme včas informovat emailem, nebo telefonicky.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. V případě Vaší žádosti o urgentní expedici zboží je nutno tuto skutečnost uvádět do objednávky a prokonzultovat možnosti dodání s pracovníkem naši firmy na uvedených tel. číslech. Dle našich možností se Vám budeme snažit maximálně vyhovět.

Expedici zboží zajišťujeme po celé České republice i do zahraničí prostřednictvím České pošty a to službou Obchodní balík a Profi balík :

  • a) na dobírku - objednané zboží Vám zašleme poštou a po jeho převzetí na poště zaplatíte cenu zboží včetně ceny za poštovné a balné ( paušál 120,- Kč)
  • b) na fakturu – zboží Vám bude zasláno poštou na adresu uvedenou v objednávce, přičemž ve faktuře bude uvedena cena za dopravu, která bude zahrnuta v celkové ceně
V rámci České republiky činí cena za balné a poštovné 120,- Kč/balík. Při expedici zboží do zahraničí je tato částka individuální dle platného ceníku České pošty.

4. Reklamace

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Reklamace na kompletnost zásilky musí být podána nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží, jinak nebude akceptována. U velkoodběratelů (divadla, konzervatoře a pod.) je tato lhůta prodloužena na 5 dnů. Veškeré reklamace jsou vyřizovány dle platného občanského zákoníku.

5. Ostatní

Pro Váš lepší přehled je Vám k dispozici náš ceník, který pravidelně aktualizujeme a o který si můžete zažádat na našich internetových stránkách www.grishkobrno.cz. Máte-li na nás nějaké dotazy, můžete nám je zaslat emailem na info@grishkobrno.cz , nebo si jakékoliv informace můžete zjistit telefonicky. Na každou Vaši otázku Vám rádi odpovíme.